Thursday, January 27, 2011

PRK TENANG !!! GEMPAR DAN EKSLUSIF !!! NORMALA PANDAI BERLAKON !!!



nampaknya PAS dah janji tak serang peribadi calon BN.tetapi ternyata PAS ini penipu dan akhirnya dibogelkan kerana calon BN telah menjawab kembali selepas itu.berani ker Normala jawab dengan kenyataan di bawah ini

SESUNGGUHNYA KALAU DAPAT LAH MAKAN AYAM KFC,SEDAPNYA SEHINGGA MENJILAT JARI
saya dan beberapa blogger telah pergi ke satu tempat untuk bertanya kepada penduduk macam manakah perangai Nomala ini.ini lah jawapan dari penduduk.

HASIL TEMUBUAL PERTAMA :

"normala ni memang pandai berlakon.kononnya dia seorang yang prihatin dan mesra rakyat. hakikatnya dia ni sombong malah setiap kali ada rewang di tempatnya di felcra sekijang,muka dia payah nak jumpa.sekarang sibuk melawat orang konon.padahal dia ni jenis tak campur org kampung selama ni."

Kenyataan di atas merupakan satu kenyataan dari seorang Penduduk Felcra Sekijang apabila diajukan soalan mengenai keperibadian Normala Sudirman Calon PAS.Emmm Sombong dan Angkuh !!! memang tak dinafikan semua penduduk Tenang ini juga mengetahui Normala seorang yang Bongkak.

TEMUBUAL KEDUA :

"normala ni seorng guru yang pemalas dan ego.konon dia tu bagus sangat.dia bohong bila berkata ramai guru guru menyokong dia,padahal dia tak ada seorang kawan pun di sekolah.di sekolah dia ada 30 org cikgu,tapi seorang pun tak hingin berkawan dgn dia.dia ni dah macam kera sumbang kat sekolah."

Kenyataan di atas di perolehi dari Guru di sekolah yang Normala pernah jawat sebelum ini. Emmm kalau dah guru sendiri pun kata Normala ni Ego memang lekat sangatlah dengan Kenyataan penduduk Felcra Sekijang bahawa Normala ini seorang yang Bongkak.

HASIL TEMUBUAL KE TIGA :

"normala ni jenis tak kenang jasa.dia suka cari batu locatan utk dirinya.mula-mula dia akan buat baik dengan guru besar.bila guru besar dah ok dengan dia,dia tak peduli cikgu cikgu lain. lepas tu dia buat buat baik pula dengan orang pejabat pelajaran daerah (PPD). bila orang PPD dah ok dengan dia, dia tak peduli dengan guru besar pulak.lepas tu dia buat baik pulak dengan orang jabatan pelajaran negeri (jpn). lepas dah baik dengan orang jpn, dia tak peduli pula dengan orang ppd. dia boleh perlekehkan ppd & guru besar sebab kononnya dia baik dgn orang jpn. skrg bila dah terkenal sbb nak jadi adun, tengoklah macam mana dia perlekehkan pengarah pelajaran negeri johor!"

Ini juga merupakan kenyataan Seorang Guru dalam menceritakan Keperibadian Normala Sudirman kepada kita semua.

Emmm macam tu lah juga yang berlaku dengan Firdaus Masod antara Calon PAS bagi PRK Tenang ini. Sebelum ini bukan main berkerjasama mereka ini, banyak hal dalam kepimpinan PAS di jalankan oleh mereka malah siap ada Plan untuk mereka berdua ini membahagi Kerusi Dun bagi PRU 13 kelak.Namun bila Arwah Dato Sulaiman Taha meninggal Dunia mulalah si Normala Sudirman ni terus CANTAS Firdaus Masod sampaikan terpingga pinga Firdaus Masod ni.
http://badutrakyat.blogspot.com/

1 comments:

ehsom said...

politik oh politik!!!!!!

Post a Comment