Tuesday, January 25, 2011

Tenang:Haram Syarie Pangkah Umno?Rasuah Tiket Ke Syurga


Khawarij PAS tidak dapat lari daripada memomokkan pengundi kononnya pangkah masuk syurga.Malah baru baru ini Nizar jamaludin mantan menteri besaq Perak turut menegaskan pangkah Umno adalah haram dari segi syarie ,pangkah khawarij PAS adalah halal dari segi syarie.


Nizar maksudkan pengundi Tenang telah buat kerja haram sejak sekian lamanya dari zaman dulu hingga sekarang kerana pangkah Umno. Bayangkan ibu ayah anda sejak dari dulu pangkah Umno sudah dijatuh hukum buat kerja haram dari dulu lagi.


Sepanjang hidup ibu ayah anda beramal ibadat berakhir dengan masuk NERAKA,inilah ruginya jika tidak menepati syariat Isle khawarij PAS seperti mana penegasan yang diucapkan oleh Nizar didalam ceramahnya baru baru ini.


Justeru sempena prk Tenang,pihak pengurusan dan pentadbiran syurga Nik Aziz telah berbesar hati untuk menyumbangkan tiket secara percuma ke syurga jika anda pangkah PAS pada hari mengundi nanti.

Inilah politik khawarij PAS,satu pihak menakutkan pengundi masuk neraka jika tidak pangkah PAS,satu pihak lagi memberikan jalan penyelesaian dengan imbuhan syurga.


Pisau kata " kawtim bagi syurga berebut juak haprak sanggup menganut agama Isle PAS"

0 comments:

Post a Comment