Monday, January 24, 2011

Tenang:Duit Di Songlap,Jentera DAP ke Tenang Hadapi Masaalah


DAP Pulau Pinang sebelum ini telah mengumumkan akan menghantar jentera ke Tenang apabila mengarahkan tunggangan rasmi mereka khawarij PAS Pulau Pinang untuk turun berkempen :klik sini

Perusuhjaya khawarij PAS Pulau Pinang Ustaz Salleh Man memerangkap tunggangan rasmi khalifah sosialis ketua menteri paling celaka dalam sejarah kerajaan negeri Pulau Pinang telah mengumumkan kononnya mereka akan war warkan kehidupan mereka sebagai tunggangan rasmi DAP kepada rakyat Tenang.


Katanya ini adalah salah satu strategi untuk memikat agar memberi undi kepada khawarij PAS mudah mudahan rakyat Johor turut dapat 'merasa' nikmat sebagaimana diperolehi oleh rakyat Pulau Pinang.


Dalam pada itu persiapan tentera khawarij ke Tenang terganggu apabila 2 puak khawarij bertelagah di antara juak Salleh Man dan kroni Ustaz Roshidi,Juak khawarij Salleh Man mempertikaikan kemana perginya peruntukan perbelanjaan untuk ke Tenang.Wang RM25ribu sudah diserahkan oleh Lajnah Kebajikan PAS Pulau Pinang kepada Dr Mujahid manakala Ustaz Roshidi mendapat peruntukan RM18 ribu.


Rungutan timbul kerana Mujahid dan Roshidi tidak memberi bantuan kepada petugas yang pro kepada Salleh Man.Hinggakan ada yang turun ke Tenang tidak dibantu sama sekali.


Ini mengesahkan persekongkolan di antara Mujahid dan Roshidi yang semua orang tahu mahu menjatuhkan Salleh Man:klik sini,dikhabarkan tindakan mereka tidak memberi wang peruntukan kepada petugas selain dari juak pro Roshidi bertujuan membangkitkan kemarahan dan secara langsung akan mengurangkan sokongan terhadap Salleh Man.


Pisau kata " untung orang Felda,aku tengok prasarana di Felda Chemplak serba lengkap,di tempat lain belum tentu dapat kemudahan macam tu"

0 comments:

Post a Comment