Saturday, January 22, 2011

SEKITAR PENAMAAN CALON !!!



PENYOKONG PAS DENGAN RAGAMNYA !!!


tepat jam 11 pagi Proses penamaan calon yang diadakan di Majlis Daerah Labis SPR telah mengumumkan PRK N5 Dun Tenang akan di tandingi satu lawan satu di antara BN yang di wakili Mohd Azhar vs Wakil PAS Puan Normala.3 bantahan telah ditolak.semalam ada yang memberitahu bahawa kemungkinan 3 penjuru akan bertanding tetapi anggapan puak pembangkang akhirnya ternyata salah.


Setakat ini,BN dan PAS sudahpun mengesahkan mereka akan bertanding.BN meletakkan Bekas Bendahari Pemuda UMNO Labis Mohd Azahar Ibrahim dan ketua Muslimat PAS Labis, Normala Sudirman,bagi PAS.


Semua calon telah menyerahkan borang mereka mulai jam 9 pagi hingga 10 pagi. Ini diikuti 3 bantahan telah diterima.Nama-nama calon yang layak bertanding diumumkan selepas jam 11 pagi tadi. Kerusi Tenang kosong ekoran kematian Datuk Sulaiman Taha di Hospital Pakar Ampang Puteri di Ampang pada 17 Disember lalu kerana jangkitan kuman dalam darah serta suhu badan yang tidak stabil.Seramai 14,753 pengundi yang melibat 14,735 pengundi biasa dan 18 pengundi pos,layak memilih ADUN Tenang.Proses penamaan calon diadakan di Majlis Daerah Labis manakala Dewan Serbaguna Majlis Daerah Labis akan dijadikan pusat penjumlahan undi.

di bawah adalah gambar sekitar penamaan calon




LAUTAN BIRU TELAH MENGGELAMKAN SUARA DARI PAKATAN.

CALON BN MOHD AZAHAR IBRAHIM A.K.A TOK AI


CALON PAS NORMALA SUDIRMAN
  CALON BERSAMA MENTERI BESAR DAN TIMBALAN PERDANA MENTERI

0 comments:

Post a Comment