Friday, January 28, 2011

Suami Normala Kantoi Lagi

Panazzzzzzzzz......

Suasana makin panas lagi.

Sijil cuti sakit diatas adalah milik suami Normala yang dikeluarkan oleh Pusat Perubatan Keluarga (klinik swasta).

Suami Normala diberi cuti sakit pada 6 & 7hb jan, iaitu pada hari khamis dan jumaat. Macam tahu-tahu pula dia nak sakit pada hari khamis dan jumaat, kemudian bersambung pula dengan sabtu dan ahad. Dapatlah cuti empat hari.

Cuti sakit diatas di keluarkan sebelum dia mendapat cuti sakit dari hospital kerajaan.

Apa yang saya nak kongsikan dengan anda ialah tentang klinik yang mengeluarkan sijil cuti sakit diatas.

Daripada risikan yang saya jalankan hari ini, doktor klinik tersebut adalah biras kepada suami Normala.

Adik kepada Normala iaitu Norhana Bt Sudirman adalah isteri ke tiga kepada doktor klinik berkenaan, iaitu Dr Jalil.

Mengikut maklumat yang saya dapat, suami Normala sering ponteng kerja kerana sering membawa isterinya ke sana sini untuk urusan politik. Maklumlah Normala pegang pelbagai jawatan dalam Pas, sudah tentulah dia sibuk dengan urusan politik.

Oleh yang demikian saya merasakan ini bukan kali pertama klinik di atas mengeluarkan mc kepada suami Normala. Pejabat Pendidikan Segamat boleh semak perkara ini. Saya yakin jika semakan dilakukan berpuluh-puluh mc dari klinik yang sama dapat dikorek keluar. Maklumlah biras sendiri doktor. Tak payah pergi klinik pun boleh, duduk rumah saja mc boleh sampai.

Dalam hal ini, saya rasa adalah lebih baik Kementerian Kesihatan juga menjalankan siasatan untuk mengetahui hubungan antara doktor yang bertugas di klinik swasta diatas dengan doktor klinik kerajaan yang mengeluarkan mc kepada suami Normala.

Tidak mustahil doktor tersebut mempunyai kenalan dengan doktor-doktor hospital kerajaan yang boleh 'kawtim' untuk keluarkan mc kepada suami Normala.

Minta maaflah kepada penyokong-penyokong Pas, kami sebenarnya tidak berhajat untuk menggunakan isu ini kalau tidak Pas yang mulakan dulu. Semuanya bermula dari pemimpin Pas.

Salahuddin Ayub@Din Puduraya yang mula serang calon BN. Tiga hari lepas saya dah pesan kepada Din Puduraya, jangan ingat kamu sahaja yang ada peluru, kami pun ada peluru juga. Lihat di sini

Esok akan ada pendedahan yang lebih panas lagi tentang Normala yang akan kami dedahkan.

Jadi sekarang kita semua boleh lihatlah perangai pemimpin Pas yang kononnya lebih baik, lebih islam dan suci daripada segala kekotoran serta kejahatan. Perangai lebih teruk dari jin tanah.

Sebab itu saya kata taraf Pas sama dengan bapa dan ibu ayam. Bapa dan ibu ayam lacurkan perempuan untuk kepentingan mereka. Pas pula lacurkan agama untuk kepentingan politik mereka. Sini

http://ruangbicarafaisal.blogspot.com/

3 comments:

Mohd said...

SPRM dan polis patut siasat perkara ini.
Kecualilah jika SPRM Johor macam SPRM Kelantan dikuasai oleh orang2 PAS sampai Ariffahmi pun boleh lepas!

hangkedee said...

Dr.pun hijau pekat ni

Abd Razak said...

cikgu maarof pada pandangan saya sama lah dlm peribahasa melayu.guru kencing berdiri anak murid kencing berlari..awas!!! ibu bapa yg menghantar anak2 mereka ke sekolah yg di ajar oleh cikgu maarof ni..persatuan ibu bapa sekolah tersebut harus bertindak..tukar saja cikgu tersebut.atau bersara awal demi masa depan anak bangsa.

Post a Comment